Home » » Custom and Stock ROMS for Spice Mi-535 and Mi-530 and original boot & logo

Custom and Stock ROMS for Spice Mi-535 and Mi-530 and original boot & logo

Posted by All Tutor Flashing Rom on Sunday, January 26, 2014


For Spice Mi-535:

All Note 3 ROMs:
NOTE 3 (by helloansuman)

Spice_Note_III (by Atrvscet)

 Note 3 with enhanced Sounds(by Kannan)

Note 3 V2(by Kannan)


Custom ROMs - 

By Atrvscet

MIUI ROM

SpiceMax Ultimate (V4) 



Latest Lewa OS (Updated Regularly)


Spice_Note_III

SpiceMax V_1.0 ROM

SpiceMax_V2

SpiceMax V_3


SpiceXperia V3
 
SPICE_S4


SPICE_XPERIA,SPICE_XPERIA_Updated


Pandora 2 ROM

  
Huawei EmotionUI

SpiceFlare

SpiceGionee

Spice Pellucid (Full Transparent ROM)
After flashing Spice Pellucid flash this file


By Luminousin
SpiceSlimMod

SpiceJetMod~X1

SpiceJetMod~X2

SpiceJetMod~X2R

Speed_Rebirth

By Puduraja
Canvas 4

Butterfly

S5 ROM


By helloansuman

NOTE 3 ROM for Spice Mi 535

KITKAT TASTE

BAIDU OS


 By Gurpreet Singh


Newton OS

AllivSpice_2.0

ZINGERONE

ZINGERONE V2

SpiNovo535
 PART 1

 PART 2

 PART 3

 PART 4

 PART 5

 SpiceDoge535
 PART 1

 PART 2

 PART 3

 PART 4

 HJSPLIT

 Spi_Xperia_Z2

Brilliance of Spice


 By Kannan Rangarajan
 Spice Slender Magic

 Sound Of Spice
MIUI 14.2.18
 XPeria C  
 Note 3 with enhanced Sounds 
Color OS 
Note 3 V2. 
Spice YunOS
 
By Amit Kumar Singh
PureXperia Z2
FunTouch OS (VIVO)
By Ganesh Vytla

asus zenfone os

miui 6

Lg g4

Lollifox ROM

Megano ROM

Lenovo Vibe Eternity

mediamod v5 2

spice color os V3.0         (ORIGINAL DEFAULT WALLPAPER for COLOR OS)

Spice Special rom

spice acer e3 rom

update L for acer

dolby for acer rom

S5 Rom with dolby added

HERO ROM

By Monish Verma
Pure Xperia Z3

By Rahul Sehgal

LOLLIPOP UPDATE V1

LOLLIPOP V2

LOLLIPOP V2 OTG FIX

GALAXY S5

DOLBY FOR S5

By Avisek Atta
XPERIENCE V 1.0

By YUVRAAJ

iNEW ROM

By Akshay Kaushik 


COLOSSUS™ 

By Ravi Kumawat


CYANOGENMOD
Stock ROMs - 
 SPICE_Mi-535_IND_VER14.0_130809(Unrooted stock ROM)

SPICE_Mi-535_IND_VER13.0_130609(Bug Fixed:Having video recording volume fix n some synchronization optimizations.This bug is not fixed in above updated version.Note:Uploaded by Rahul Meena)


TWRP RESTORATION FILE (STOCK ROM- By Yuv Raaj )


Original boot logo and animations for Spice Mi-535(Flash through recovery)

Download


Gapps for Jellybean 4.2

 

 

 For Spice Mi-530:


Custom ROMs -  

 1)Lewas OS For Spice Mi-530

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Powered by Blogger.
.comment-content a {display: none;}